2010. február 3., szerda

Köszönet!

Itt egy újabb bejegyzés két fejezet között!

Először is, szeretném megköszönni mindenkinek, hogy olvassátok a történetet!
Másodszorra szeretném megköszönni a DÍJat Henciinek! :)



Mit kell tennem:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.

2. A logót ki kell tennem a blogomba.

3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam.

4. Írni kell magamról 7 dolgot.

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.

6. Be kell linkelnem õket.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Tehát még egyszer köszi Hencii! :) ;)

A második folyamatban van, de az előbb még nem ment...majd ha ezzel kész vagyok megpróbálom újra :)

Harmadik: a linket megtaláljátok oldalt, de azért itt is itt van:
http://alkonyat-newmoon-eclipse.blogspot.com/

Negyedik:

1. Én vagyok ennek az oldalnak a szerkesztője, írója, alkotója.

2. Szeretem azt csinálni, amit éppen csinálok, azaz élvezem az életet.

3. Az ELTE-re járok, földtudomány szakra.

4. A 3.-ból adódik, hogy geológus akarok lenni. (Távol áll az írástól, mi? :D)

5. Szeretem a Harry Pottert, a Laura könyveket, a Twilight sagát és még nagyon nagyon sok másik könyvet.

6. Ha jó a hangulatom, akkor szól a zene.

7. Nagyon örülök, ha ezt elolvasod rólam. :)


Ötödik:

Mivel tök új bloggerke vagyok, ezért még nincs sok blogger ismerősöm, de nekik feltétlenül továbbküldöm (és a lista bővülni fog :) ):

Klaudya - ő tudja miért :)

Sam - amint megkapom a blogjának a címét! :)

Vivika - hálából, mert olvassa a történetem

Chris - mert az ő blogja volt az első, amit olvastam


És legszívesebben Henciinek is elküldeném, de nem tudom vissza lehet e küldeni. :)


Hatodik, hetedik: folyamatban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése